Hoppa till huvudinnehåll
Menu

Den här sidan använder cookies. Om du fortsätter använda sidan så accepterar du användandet av cookies. Läs mer om cookies

Jag förstår

Utbilda dig som produktägare

Vi utbildar och coachar i produktägarskap för dig som är ansvarig för en större webbsajt, intranät eller webbapplikation.

Kunniga produktägare är den bästa försäkringen för att er digitala investering skapar mesta möjliga värde för er organisation. Därför erbjuder vi workshops med våra kunniga webbstrateger där du som produktägare får en bra introduktion eller möjlighet att fördjupa dina kunskaper.

Våra workshops utgår från er verksamhets verkliga utmaningar och behov. De bedrivs agilt där praktiska övningar blandas med teori, vilket ger er verktyg som är direkt tillämpbara i er vardag. Inför varje workshop tar vi reda på era förväntningar och anpassar innehållet därefter.

Jag förstår nu min roll som produktägare och vad jag kan göra för att bli en bättre webbeställare. Att utbildningen var agil gjorde att jag fick uppleva värdet med den agila processen på riktigt. – Kerstin Olby, workshopdeltagare och produktägare på Sparbankerna

Vi erbjuder såväl workshops för dig som är rutinerad produktägare och vill fördjupa dig i något ämne. Och för dig som är ny är en utmärkt start vår kickstart-workshop (halvdag). 

Kickstart-workshop (halvdag)

  • Förstå vad ditt ansvar är som produktägare.
  • Få verktyg för att greppa din organisations verkliga behov
  • Förstå vad det innebär att arbeta agilt i en kund- och leverantörsorganisation

Tre fördelar

  • Gör en bättre upphandling
  • Etablera en smidigare utvecklingsprocess
  • Bli bättre på att hantera interna förväntningar och krav

Exempel på innehåll

  • Lär er kartlägga er organisations verkliga behov
  • Lär er hur den agila utvecklingsprocessen fungerar i praktiken
  • Förstå din roll i utvecklingsteamet och hur du skapar förtroende och tillit

Anmäl intresse för en workshop i produktägarskap

Vi hjälper dig nå resultat. Kontakta oss Ring direkt på 08-20 90 04.

Frukostseminarium: Att lyckas med betald och organisk söktrafik!

Google består av både organiska och betalda sökresultat. När den organiska söktrafiken inte riktigt räcker till kan Google A…
MDN

Frukost: Lär dig Inbound Marketing

Inbound Marketing är för dig som vill sälja mer, få fler medlemmar eller bygga varaktiga relationer med dina besökare på din webbplats.

Frukost: Fyra öppna, starka alternativ för CMS

Vi höll en frukostföreläsning om fyra populära öppna alternativ för webbpublicering - Drupal, WordPress, Umbraco och EZ Publish - hur de fungerar, vilka styrkor de har och när du ska använda dem. Ladda gärna ner presentationen.

Frukost: Har ni koll på ert Google Analytics konto?

Ladda ner materialet från vår frukost där vi gick igenom vad man behöver göra för att ert Analytics konto skall fungera som …
MDN

Frukostseminarium: Annonsera effektivt på Google 2017

Vi höll ett frukostseminarium om hur du ska tänka för att lyckas med sökannonsering. Du kan ladda ner materialet i efterhand…
MDN