Hoppa till huvudinnehåll
Menu

Den här sidan använder cookies. Om du fortsätter använda sidan så accepterar du användandet av cookies. Läs mer om cookies

Jag förstår

Många besökare men inga kunder?

Din marknadsföring verkar fungera, besökare hittar du genom en blandning av sök, sociala medier, reklam och nyhetsbrev. Men när de väl är på din webbplats, varför prenumererar, laddar ner eller köper de inget?

Börja förbättra konverteringsfrekvensen med ytterligare insikt. Lär dig vad som driver dina kunder genom intervjuer, enkäter och avancerad analys. Fånga dessa insikter i personas och scenarier för att börja förbättra din kundupplevelse. 

Se till att du inte skräpar ner användarupplevelsen med alltför många artiklar eller uppmaningar på en gång. Använd dina personas och scenarier för att segmentera din målgrupp och anpassa upplevelsen baserat på användarnas beteende. 

Agila designprinciper kan bidra till att påskynda förbättringen av din konverteringsfrekvens. Prova flera flöden och använd A/B-tester för att ta reda på vilka som har högst konverteringsgrad. Vad är bättre än professionell design? Professionell design med beprövad prestanda för att förbättra din webbaserade verksamhet!

Vi hjälper dig nå resultat. Kontakta oss Ring direkt på 08-20 90 04.

Att skriva för sökmotorer och användare

Denna lathund ger dig en förståelse för innehållsoptimering av sidor på en hemsida ur ett SEO- och användarperspektiv. Lathu…
MDN

Inbound - årets event för digitala marknadsförare

Vi har varit på Inbound-konferensen - årets största digitala marknadsföringskonferens då över 14 000 människor träffas i Bos…
MDN

Ung Företagsamhet valde rätt väg med användartester

Många upplever det som onödigt kostsamt att baka in kontinuerliga användartester, men att det kan löna sig bevisas gång på g…
MDN

Google Analytics Ordlista - Espresso Talk

Detta är ett sammandrag av en dragning om grundläggande begrepp i Google Analytics och visar hur man kan använda custom vari…
MDN

Har du svårt att nå kunder i alla olika kanaler?

Att förstå sina kunder och bygga en personlig användarupplevelse är avgörande för att bygga en multikanalstrategi som funger…
MDN