Hoppa till huvudinnehåll
Menu

Den här sidan använder cookies. Om du fortsätter använda sidan så accepterar du användandet av cookies. Läs mer om cookies

Jag förstår

Inbound - årets event för digitala marknadsförare

Vi har varit på Inbound-konferensen - årets största digitala marknadsföringskonferens då över 14 000 människor träffas i Boston för att lyssna på seminarier och nätverka.

 

Inbound arrangeras en gång per år av Hubspot, företaget bakom marketing-plattformen med samma namn. Det är en klassisk konferens uppdelad i olika spår där det finns något för alla. Mycket handlar om handfasta tips om hur man bedriver modern digital marknadsföring, t ex hur man med hjälp av innehåll driver trafik till sin sajt, hur man konverterar och hur man långsiktigt bygger upp en leads-genererande webbplattform.

Utöver alla sessioner har de lyckats locka hit stora kända namn som Seth Godin, Chelsey Clinton och Aziz Anzari. Men de flesta kommer ändå hit för att träffa andra som brinner för digital marknadsföring.

Årets hetaste trender inom digital marknadsföring

Mycket av samtalen och seminarierna kretsade kring storytelling, marknadsföringsmaskiner, machine learning, integrationer mellan olika marknadsteknologier, personalisering, hur du skapar minnesvärt innehåll och vilka kunskaper du behöver för att lyckas bland mycket annat.

Entrén till Inbound-konferensen

En mötesplats för marknadsförare

De flesta är marknadsförare som jobbar på små och medelstora företag och som redan jobbar aktivt och strategiskt med Inbound marketing. Men det finns också många som precis har påbörjat sitt förändringsarbete att jobba mer Inbound. Runt 10% är partners liksom vi, dvs sådana som erbjuder tjänster runt Hubspot.

Om du jobbar med digital marknadsföring eller försäljning på ett mindre eller medelstort företag och har planer på att förändra ert sätt att skapa leads (från outbound till inbound) så måste du bara åka hit. Du kommer ha med dig många nya idéer och handfasta råd som du kan omsätta i ditt arbete. Och du kommer garanterat inte lämna med mindre än minst 50 nya användbara kontakter på LinkedIn.

Vi hjälper dig nå resultat. Kontakta oss Ring direkt på 08-20 90 04.

Frukost: Därför måste du lära dig Inbound Marketing!

Frukosten har varit, men vi har regelbundet seminarier om Inbound Marketing, verktyg och trender så håll ögonen öppna så dyk…
MDN

Frukostseminarium 7/10 2016: Därför måste du lära dig Inbound Marketing!

Välkommen på kostnadsfritt frukostseminarium fredagen 7 oktober 2016 hos oss på Wunderkraut
MDN

Vad är Inbound Marketing?

Förr var bra försäljning beroende av säljaren som ringde stora mängder kalla samtal och lyckades övertyga med säljande infor…
MDN

Vad är Hubspot?

Sedan ett år tillbaka är vi partners med Hubspot och arbetar själva med verktyget i vår marknadsföring och försäljning för a…
MDN